Monday 24 December 2012

:: Tarikh Keramat ::

4 DISEMBER 2012
Akhirnya aq memegang segulung diploma n di iktiraf sebagai seorang graduan Uitm dlm Diploma in Business Studies ( Insurance )... Pada tarikh keramat ini jugak aq merasa pelbagai perasaan, sedih, gembira n teruja.. Al maklum lah teruja sikit sebab last belajar n xtau ble lah dapat sembung degree kan... Dan pada tarikh ini jugak aq sedih sebab xdapat nak kongsi kegembiraan aq ny ngn orang yng tersayang.. aq paham kenapa Mak n Abah xdapat nk datang pd hr tue, dyorng xlah kejam, tp dyorng ada masalah yng tersendiri..  It's okay, selagi aq ley paham aq akan cuba paham.. Pape pon aq gembira sangat2 mase tue, xksh lah orng nk ckp ape pon, dyorng xlalui ape aq lalui n xrase mcm mne susah nya aq nk harungi sepanjang aq belajar dip ny.. Menumpang kasih ibu bapa kawan n rase mcm mak bpk sendiri jer time tue.. 

 Aq dan Diyana Ismail,kawan yng banyak membantu aq mase susah senang belajar dip dulu..

Family Diyana Ismail.

Family Iffi Athirah, Mak iffi sporting n wat saya terasa saya macam anak dia wat sementara waktu.. Rasa mcm family sendiri time ny, teringat mak sendiri time ny.. terharu sebab mak iffi bg bunga kat saya, baru ingt xdpt bunga time ny.. Iffi kawan gaduh saya n kawan cari pasal saya, dye kejam ngn saya sebab suka baling bantal..

Kami kawan, akhrnyer kami konvo same2.. n sedih time ny sebab ade lg sorng kawan saya xada sama2..

No comments:

Post a Comment

korang-korang yng comel n gantang2..
sape nk comment 2 comment lah..
tp dilarang menggunakan bahasa yng kasar..
Terima Kasih pada mereka yng comment..
(^_^)